فروشگاه اینترنتی هومتو

عرضه کننده میز و صندلی اداری و مبلمان منزل

فروشگاه اینترنتی هومتو

عرضه کننده میز و صندلی اداری و مبلمان منزل

نحوه اندازه گیری میز اداری

محیط دفتر خود را اندازه گیری کنید تا متوجه شوید که میز با چه ابعادی در آن فضا می تواند قرار بگیرد. هنگام اندازه گیری متراژ منطقه ای که می خواهید میز خود را در آن قرار دهید، حداقل 50 تا 100 سانتی متر، فضای اطراف آن را در نظر بگیرید.  

نحوه اندازه گیری فضای اتاق برای خرید میز اداری بسیار مهم است. باید مطمئن شوید که هنگام باز و بسته کردن درب اتاق، درب به میز برخورد نمی کند. شرکت های مختلف در حوزه کاری متفاوت، هر کدام یک برند معتبر محسوب می شوند، پس به خرید مبلمان اداری با کیفیت در ابعاد و اندازه های متنوع نیاز دارند. به عنوان مدیر یک شرکت باید به دنبال میزهایی باشید که در برابر پارگی، ساییدگی و ترک خوردگی مقاومت خوبی دارند. میزهایی را بخرید که شامل کشوهای مختلف، کمد و بخش بایگانی باشد. 

برای یک منشی ساده در شرکت، نیاز نیست میز U یا L شکل بخرید. یک میز تحریر کوچک با فضای کافی برای رایانه کفایت می کند. سرمایه گذاری خوبی را برای خرید میزهای اداری در اتاق کنفرانس اختصاص بدهید. این میزها برای برگزاری جلسات کاری شما هستند، پس به نوعی به حفظ پرستیژ شرکت شما کمک می کنند. برای خرید میز اداری در اصفهان اینجا کلیک کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد