فروشگاه اینترنتی هومتو

عرضه کننده میز و صندلی اداری و مبلمان منزل

فروشگاه اینترنتی هومتو

عرضه کننده میز و صندلی اداری و مبلمان منزل

مهم ترین معیارها هنگام خرید صندلی راک

ابعاد و اندازه

مطمئن شوید فضایی را که صندلی خود را در آنجا قرار می دهید، درست اندازه گیری کرده اید. صندلی باید به راحتی حرکت کند و به اطراف برخورد نداشته باشد.

       

مواد به کار رفته در ساخت

جنس صندلی راک را بر اساس ترجیحات شخصی خود و استفاده از صندلی در نظر بگیرید.

         

راحتی صندلی

حتماً قبل از خرید صندلی های راک، آنها را تست کنید تا از راحتی آن مطمئن شوید.

      

طراحی و مدل

سبک و طراحی صندلی های راک را در نظر بگیرید تا مطمئن شوید که با دکوراسیون شما مطابقت دارد.

       

قیمت صندلی راک

قبل از خرید، بودجه خود را مشخص کنید و به دنبال صندلی باشید که در محدوده قیمتی مورد نظر شما قرار دارد.

تخت خواب یک نفره شیک و مدرن

نسل جدید، به ویژه نوجوانان، به مدل های تخت خواب تک نفره مدرن، بیشتر علاقه نشان می دهند. تخت خواب هایی که طراحی مدرن و امروزی دارند، به نوعی از سبک مینیمال تبعیت می کنند. در این نوع تخت خواب ها می توانید یک ظاهر ساده را ببینید که با عناصر بسیار جزئی تزئین شده اند. به طور مثال، مدل تخت خواب 1 نفره چوبی مدرن، دارای یک بستر خواب مستطیل شکل و یک قسمت پشتی بلند و ساده است. لبه های قسمت پشت و جلوی تخت، بسیار ساده است؛ اما می توان برخی طرح های برجسته کاری را در این قسمت اجرا کرد. با توجه به اندازه های تخت خواب، تکه هایی از چوب با رنگ متفاوت در این قسمت به کار می روند تا نمای کار، زیباتر باشد.


در مدل های جدید تخت خواب، طراحی ها به گونه ای است که کشوهایی در قسمت پایین آن تعبیه شود. این همان فضاهای ذخیره سازی هستند که برای نظم دادن به اتاق خواب، بسیار ایده آل می باشد. پس وقتی می خواهید سرویس خواب بخرید، حتماً به این کشوها و اندازه آن ها دقت کنید. رنگ تخت خواب یک نفره مدرن نیز از همین سبک پیروی می کند. پرطرفدارترین رنگ برای تخت خواب های مدرن، شامل سفید، کرمی روشن، خاکستری، قهوه ای روشن، قهوه ای تیره یک دست، یا ترکیبی از رنگ های سفید و سیاه، سفید و خاکستری، قهوه ای تیره و روشن است. انتخاب عناصر زیبایی شناسی در تولید تخت خواب، کاملاً به استراتژی های تولید کننده و هزینه های تولید بستگی دارد. ما به عنوان مجموعه ای که سال ها در این زمینه تجربه داریم، با افتخار در خدمتتان هستیم تا بتوانید تخت خواب های یک نفره باکیفیت را مطابق با مدل های جدید روز خریداری کنید. می توانید تخت خواب مدرن را در رنگ دلخواه خود سفارش بدهید.

تخت خواب دو نفره مدرن

یکی از مهم ترین مسائلی که هنگام خرید تخت خواب مطرح می شود، رنگ بندی و طرح و سبک ساخت سرویس خواب است. می دانیم که سلیقه افراد، متفاوت است، پس تولید کنندگان الزاماً سعی می کنند انواع تخت خواب با رنگ و سبک ساخت متنوعی را روانه بازار کنند. تخت خواب دو نفره مدرن، از آن دسته محصولاتی است که در یک دهه اخیر بسیار مورد استقبال واقع شده است. این نوع سرویس خواب از هر جهت توانسته نظر مشتریان را به خود جلب کند. اول آنکه، قیمت سرویس خواب مدرن، نسبت به تخت خواب های لاکچری و کلاسیک، ارزان تر است. دومین مزیت، تنوع رنگ بندی تخت خواب ها است. طراحی به سبک مدرن یعنی اجرا عناصر ساده که با کمی خلاقیت آمیخته شده اند و نمای آرامش بخشی را در محصولات به وجود آورده اند.


تخت خواب چوبی مدرن، با رنگ بندی های تیره و روشن، بهترین انتخاب برای طراحی دکوراسیون اتاق خواب به سبک مدرن یا مینیمال هستند. می توانید تخت خواب دو نفره را به رنگ های سفید، خاکستری، آبی روشن، کرمی روشن، قهوه ای روشن یا قهوه ای تیره یا حتی رنگ بژ انتخاب کنید. برخی ایده های مدرن برای تخت خواب، از ترکیب رنگ ها استفاده می کنند؛ مثلاً ترکیب سفید و کرمی، یا سفید و نقره ای، از همین سبک مدرن تبعیت می کنند.

آینه کنسول سفید به سبک مدرن

آینه کنسول مدرن سفید یکی از محصولات محبوب و پرطرفدار است که برای دکوراسیون به سبک مدرن به ویژه برای منزل نوعروسان انتخاب می شود. قیمت محصولات دکوراتیو، میز و مبلمان سفید، معمولاً ارزان تر از مبلمان رنگی است. رنگ و طرح هایی که در آینه کنسول مدرن سفید اجرا می شود، می تواند تک رنگ یا ترکیبی از رنگ های طلایی و طوسی باشد. آینه، یک نماد روشنایی و درخشندگی است و زمانی که در میز کنسول سفید رنگ قرار می ‌گیرد، جلوه بصری فوق ‌العاده ‌ای را ایجاد می کند. رنگ سفید با هر نوع سبک طراحی داخلی سازگار است. همچنین می توانید رنگ های مختلفی را در عناصر اطراف آن اجرا کنید. تفاوتی نمی کند که فرش، کفپوش ها، پرده ها یا دیوارپوش آپارتمان شما چگونه باشد؛ آینه کنسول مدرن سفید با هر نوع رنگ یا سبک طراحی دکوراسیون همخوانی دارد. از رنگ سفید می توانید برای تکمیل دکوراسیون داخلی مدرن استفاده کنید.

مهم ترین ویژگی های صندلی اداری ارگونومیک

ارتفاع صندلی

ارتفاع صندلی های اداری باید به راحتی قابل تنظیم باشد. اهرم تنظیم پنوماتیک، ساده ترین راه برای انجام این کار است. ارتفاع صندلی که حدود 40 تا 53 سانتی متر از زمین فاصله داشته باشد برای اکثر افراد مناسب است. این اندازه به کاربران این امکان را می دهد که پاهای خود را صاف روی زمین قرار دهند، ران ها در وضعیت افقی قرار داشته باشند و بازوها حتی با ارتفاع میز، متناسب باشد.

            

عرض و عمق صندلی

صندلی باید دارای عرض و عمق کافی برای ایجاد راحتی هر کاربر باشد. معمولاً عرض 43-53 سانتی متر، اندازه استاندارد است. عمق صندلی (از جلو تا پشت صندلی) باید به اندازه ای باشد که کاربر بتواند به پشتی صندلی، تکیه بدهد. شیب صندلی به جلو یا عقب باید قابل تنظیم باشد.

           

کمک به سلامت کمر

حمایت از سلامتی کمر در طراحی و تولید صندلی ارگونومیک بسیار مهم است. ستون فقرات کمر، دارای یک انحنای نسبی به سمت داخل است و نشستن برای مدت طولانی، بدون توجه به شرایط استاندارد این قوس کمری، منجر به خمیدگی می شود و ساختارهای پایین ستون فقرات را تحت فشار قرار می‌دهد. یک صندلی ارگونومیک باید دارای تنظیم قسمت تکیه گاه در بخش کمر (هم ارتفاع و هم عمق) باشد تا هر کاربر بتواند به تناسب وضعیت کمر خود، آن را تنظیم کند.

            

طراحی تکیه گاه صندلی

پشتی و تکیه گاه صندلی اداری ارگونومیک باید 30 تا 48 سانتی متر عرض داشته باشد. اگر تکیه گاه از صندلی جدا باشد، باید از نظر ارتفاع و زاویه، قابل تنظیم باشد. کاربر باید بتواند انحنای طبیعی ستون فقرات را با توجه به ناحیه کمر، تنظیم کند. اگر صندلی اداری، نشیمنگاه و تکیه گاه را با هم به صورت یک تکه دارد، پشتی باید در زوایای جلو و عقب قابل تنظیم باشد و مکانیزم قفلی داشته باشد تا پس از تعیین زاویه مناسب، از عقب رفتن بیش از حد آن جلوگیری شود.