فروشگاه اینترنتی هومتو

عرضه کننده میز و صندلی اداری و مبلمان منزل

فروشگاه اینترنتی هومتو

عرضه کننده میز و صندلی اداری و مبلمان منزل

مواد اولیه در ساخت و تولید میز اداری با کیفیت

متریال اولیه که برای طراحی و ساخت میز اداری با کیفیت انتخاب می کنید، به طرح مورد نظر و سلیقه مشتری بستگی دارد. برخی از میزها سفارشی‌سازی هستند. برخی دیگر به صورت استاندارد مطابق با جدیدترین مدل های بازار ساخته می شوند. یک میز خوب و با کیفیت از مواد مقاوم تشکیل می شود. سطح میز در برابر شوینده ها و تمیز کننده ها مقاوم است، و دچار خراش یا ترک خوردگی نمی شود. میز با کیفیت در برابر هرگونه لکه مقاومت خوبی دارد. بر اساس معیارهای فوق برخی مواد اولیه در ساخت میزها به کار می رود. مهمترین آنها عبارتند از:


 لمینت

انواع میز اداری با پوشش لمینت، شامل یک ورقه مهندسی شده است که سطح میز را در برابر سایش و ضربه مقاوم می سازد. لمینت در درجه مختلف کیفیت برای این میزها به کار می رود. برای میز دفتر کار یا میز تحریر که از آن استفاده های زیادی می شود، پوشش لمینت درجه یک به کار می رود. لمینت یک ماده ضد خش و مقاوم در برابر لکه ها است.


 چوب

پرکاربردترین متریال اولیه برای ساخت میزهای اداری، چوب طبیعی است. چوب ها ظاهری طبیعی و به میزهای کار می‌بخشند. تفاوتی نمی‌کند میز را در محیط اداری خانه استفاده کنید یا در شرکت تان قرار دهید، چوب یک ماده عالی و پایدار است. همچنین ظاهری جاودانه و زیبا به میزها می بخشد. البته قیمت چوب برای ساخت میزهای اداری، گران تمام می شود. پس بهتر است میزهایی را خریداری کنید که از چوب های مقاوم با پوشش محافظ ساخته شده اند.


فلز

یکی دیگر از مواد اولیه در ساخت میزهای اداری، فلز است. فلز آسان تمیز می شود، بادوام و مقرون به صرفه است، وزن سبک تری دارد و می توان آن را به صورت ترکیبی با سایر مواد اولیه از جمله چوب یا تخته سه لایی ام دی اف ترکیب کرد. فلز، ظاهر مدرن به میزها می دهد. میزهای تمام فلزی، ارزان تر از میزهای تمام چوبی هستند. اگر می خواهید یک میز اداری شیک برای دفتر کارتان بخرید، می‌توانید میزهای مدرن ترکیبی از پروفیل فولادی و چوب های ام دی اف را انتخاب کنید. قیمت میز اداری به انواع موادی بستگی دارد که در طراحی آن به کار رفته است.


 شیشه

متریال شیشه به ندرت برای ساخت میزهای اداری استفاده می شود. شیشه های چند لایه ضخیم و نشکن که آن را با نام شیشه سکوریت می شناسیم، عملاً ظاهری درخشان ایجاد می کنند، اما چون سنگین هستند و در برابر لکه پذیری، پایداری کمتری دارند، برای میزهای دفتر کار انتخاب چندان خوبی نیستند. میزهای شیشه ای جزو لوازم دکوراتیو محسوب می شوند. شما می توانید یک میز شیشه ای کوچک را برای لابی شرکت، یا اتاق جلسات یا مقابل مبلمان پذیرایی در اتاق مدیریت قرار بدهید. میزهای شیشه ای در دفتر کار به راحتی تمیز می شوند و به روکش کردن نیازی ندارند.

هنگام خرید مبل راحتی به چه نکاتی توجه کنیم؟

موقع خرید مبل راحتی بسیار اهمیت دارد که آنها را در کجا و چطور استفاده می کنید. شما سرمایه گذاری زیادی را می خواهید برای خرید اختصاص دهید، پس باید دقت کنید. اگر فردی هستید که ترجیح می دهد جلوی تلویزیون، روی مبلمان دراز بکشد و برنامه‌ های دلخواهش را تماشا کند، باید مبلمانی را انتخاب کنید که دوام و استحکام بالاتری دارند. اگر فرزند کوچک دارید که با پریدن روی مبلمان بازی می کند، باز باید از مدل های مقاوم تر را انتخاب کنید. این محصولات در برابر فشار، ضربه، ساییدگی و پاره شدگی مقاومت فوق ‌العاده ‌ای دارند.


شاید انواع مبلمان راحتی با پارچه مخملی نظر شما را جلب کنند؛ اما آیا خرید این محصولات برای خانه شما مناسب است؟ شاید شما مبلمان با طرح رنگی را انتخاب کنید که به زودی از مد می افتد، یا با سبک زندگی شما مطابقت ندارد!! پیشنهاد می کنیم پول خود را کنار بگذارید و ابتدا درباره مدل و طرح و قیمت مبل راحتی و پارچه مبلی، دقیق ‌تر فکر کنید. با خرید انواع مبلمان برای خانه خود قرار است تا سال ها بعد، از سبک دکوراسیون داخلی خانه لذت ببرید و بیشترین بهره برداری را از مبلمان داشته باشید. درباره پارچه های بادوام مانند کتان و چرم فکر کنید. این ها در برابر پارگی مقاوم هستند.

آینه کنسول چوبی را کدام قسمت خانه قرار دهیم؟

میزهای کنسول برای فضاهای کوچک و باریک، مانند راهروها ایده آل هستند. این اولین تاثیرات مهم در ورود به خانه است. یک میز کنسول در راهروی خانه شما، بلافاصله حس خوبی را به هر کسی که از درب خانه وارد می شود، منتقل می کند. بسته به اندازه و شکل میز کنسول، یک راهرو باریک می تواند بازتر و جذاب تر به نظر برسد.  این ویژگی به معنای آن است که می توانید این محصولات را بدون دردسر و بدون اینکه جای زیادی در راهرو اشغال کنند، به زندگی روزمره خود بیفزایید. 


وقتی یک میز کنسول در نزدیکی درب ورودی قرار می گیرد و آینه ای روی آن قرار دارد، به منزله آن است که هنگام ورود و خروج از خانه فوراً می توانید تصویری از خود را در آینه ببینید. از دیگر مزایای قرار دادن میز کنسول در راهرو خانه این است که وسایلی از جمله کیف پول، مقداری پول نقد، کلید منزل، سوئیچ ماشین، عینک آفتابی و مانند اینها را می‌توانید در کشو قرار دهید. بسیاری از میزهای کنسول مدرن امروزی نیز بخشی از مجموعه بزرگ‌تری از مبلمان با طراحی مشابه را تشکیل می‌دهند، بنابراین می‌توانید راهروی خانه را با آینه دیواری، قفسه‌ لباس، یا یک نیمکت زیبا تزئین کنید. با آویزان کردن آینه به دیوار بالای میز کنسول در یک راهرو، این فضا را نیز بسیار بزرگتر خواهید کرد. برای خرید آینه کنسول چوبی به سایت هومتو مراجعه نمایید.

خرید میز مدیریتی ساده

از میان انواع طرح های میز برای اتاق مدیریت، میزهای ساده، سبک مدرن را تداعی می ‌کنند و پرطرفدار هستند. برخلاف میزهای لاکچری، مدل های میز ساده برای محیط های کار که محدودیت متراژ دارند، بسیار مناسب است. اگر به طراحی دکوراسیون مدرن علاقه دارید، میزهای ساده برای تان بهتر است. قیمت میز  مدیریتی ساده، ارزان تر است، اما کیفیت آن هیچ تفاوتی با میزهای گران‌ قیمت ندارد.


شما می توانید به راحتی، رنگ میز ساده مدیریتی خود را با صندلی های اتاق مبلمان، میز رایانه یا قفسه کتابخانه هماهنگ انتخاب کنید. میزهای مدیریتی به رنگ قهوه ای روشن، خاکستری، سفید، بیشتر با دکوراسیون مدرن سازگار هستند. اگر می خواهید فضای اتاق، گرم تر و لوکس تر به نظر برسد، می توانید از قهوه ای تیره و طلایی میز مشکی یا میزهای قرمز مایل به قهوه ای استفاده کنید.


چطور میز مدیریتی را متناسب با اتاقمان انتخاب کنیم؟

برای خرید مدل های جدید میزهای مدیریت ابتدا باید در نظر بگیرید که چقدر فضای اداری داخل اتاق در اختیار دارید. اگر قرار است علاوه بر میز مدیریتی، میز دیگری برای پذیرایی یا رایانه نیز داشته باشید، این را دقت کنید. اگر میزها را در گوشه اتاق بگذارید، فضای کافی برای سایر مبلمان در اختیار خواهید داشت. اگر دفتر کارتان بزرگ و جادار است، می توانید دو مدل از میزهای شیک را در دو گوشه اتاق بگذارید. اگر با محدودیت متراژ مواجه هستید، میز U شکل برای برگزاری جلسات کاری و مدیریت، انتخاب خوبی است. این نوع میزها برای دسترسی به همه امکانات مناسب هستند.