فروشگاه اینترنتی هومتو

عرضه کننده میز و صندلی اداری و مبلمان منزل

فروشگاه اینترنتی هومتو

عرضه کننده میز و صندلی اداری و مبلمان منزل

مناسب ترین ابعاد و اندازه برای میز اداری

محیط دفتر خود را اندازه گیری کنید تا متوجه شوید که میز با چه ابعادی در آن فضا می تواند قرار بگیرد. هنگام اندازه گیری متراژ منطقه ای که می خواهید میز خود را در آن قرار دهید، حداقل 50 تا 100 سانتی متر، فضای اطراف آن را در نظر بگیرید.  


نحوه اندازه گیری فضای اتاق برای خرید میز اداری بسیار مهم است. باید مطمئن شوید که هنگام باز و بسته کردن درب اتاق، درب به میز برخورد نمی کند. شرکت های مختلف در حوزه کاری متفاوت، هر کدام یک برند معتبر محسوب می شوند، پس به خرید مبلمان اداری با کیفیت در ابعاد و اندازه های متنوع نیاز دارند. به عنوان مدیر یک شرکت باید به دنبال میزهایی باشید که در برابر پارگی، ساییدگی و ترک خوردگی مقاومت خوبی دارند. میزهایی را بخرید که شامل کشوهای مختلف، کمد و بخش بایگانی باشد. 


برای یک منشی ساده در شرکت، نیاز نیست میز U یا L شکل بخرید. یک میز تحریر کوچک با فضای کافی برای رایانه کفایت می کند. سرمایه گذاری خوبی را برای خرید میزهای اداری در اتاق کنفرانس اختصاص بدهید. این میزها برای برگزاری جلسات کاری شما هستند، پس به نوعی به حفظ پرستیژ شرکت شما کمک می کنند.

آینه کنسول سلطنتی چوبی

در میان انواع محصولات آینه کنسول چوبی و میز کنسول چوبی، آنهایی که طرح های لاکچری و سلطنتی دارند، بیشتر برای دکوراسیون داخلی خانه های نسل جوان استفاده می شوند. آینه کنسول چوبی سلطنتی، مجموعه ای از طرح ها و سبک ها را در یک محصول به نمایش می گذارند. کنده کاری ها روی چوب که از طرح های اسلیمی، طرح حیوانات، گل و برگ و نمادهای لاکچری بهره گرفته است، در این نوع میز و آینه های کنسول بسیار به چشم می خورد. برخی سازندگان میز و آینه کنسول چوبی، از متریال چوب مرغوب استفاده می کنند که به راحتی بتواند آن را به شکل های دلخواه در بیاورند.


در طراحی و ساخت آینه های کنسول چوبی سلطنتی و لاکچری، نیاز است تا یک پوشش محافظ روی چوب ها اعمال گردد. این کار اغلب با قلموی بزرگ یا اسپری انجام می‌شود. از طرف دیگر این طرح های خاص و لاکچری به ایده های خلاقانه سازنده هم بستگی دارد. به طور مثال، میز و آینه کنسول از جنس چوب به رنگ سفید ساخته می شود و کنده کاری ها و حتی حکاکی ها برجستگی ها و فرورفتگی ها که مجموعه ای از طرح ها هستند، به رنگ طلایی رنگ آمیزی می شوند. این یک نماد لاکچری و با منظره ای بسیار تماشایی است که می تواند طراحی داخلی خانه را به سبک سلطنتی تغییر دهد.


برای فروش آینه کنسول چوبی سلطنتی، رنگ های سفید- طلایی، رنگ مشکی- طلایی، قهوه ای روشن- قهوه ای تیره، رنگ کرمی و طلایی، رنگ طلایی و بژ؛ گروه های خوبی برای رنگ آمیزی هستند. اگر متقاضی خرید این چنین محصولاتی هستید می توانید طرح مورد نظر خود را با سازنده در میان بگذارید. قیمت آینه کنسول چوبی سلطنتی نسبت به سایر محصولات گران تر است. 

راهنمای خرید مبل راحتی

موقع خرید مبل راحتی بسیار اهمیت دارد که آنها را در کجا و چطور استفاده می کنید. شما سرمایه گذاری زیادی را می خواهید برای خرید اختصاص دهید، پس باید دقت کنید. اگر فردی هستید که ترجیح می دهد جلوی تلویزیون، روی مبلمان دراز بکشد و برنامه‌ های دلخواهش را تماشا کند، باید مبلمانی را انتخاب کنید که دوام و استحکام بالاتری دارند. اگر فرزند کوچک دارید که با پریدن روی مبلمان بازی می کند، باز باید از مدل های مقاوم تر را انتخاب کنید. این محصولات در برابر فشار، ضربه، ساییدگی و پاره شدگی مقاومت فوق ‌العاده ‌ای دارند.


شاید انواع مبلمان راحتی با پارچه مخملی نظر شما را جلب کنند؛ اما آیا خرید این محصولات برای خانه شما مناسب است؟ شاید شما مبلمان با طرح رنگی را انتخاب کنید که به زودی از مد می افتد، یا با سبک زندگی شما مطابقت ندارد!! پیشنهاد می کنیم پول خود را کنار بگذارید و ابتدا درباره مدل و طرح و قیمت مبل راحتی و پارچه مبلی، دقیق ‌تر فکر کنید. با خرید انواع مبلمان راحتی برای خانه خود قرار است تا سال ها بعد، از سبک دکوراسیون داخلی خانه لذت ببرید و بیشترین بهره برداری را از مبلمان داشته باشید. درباره پارچه های بادوام مانند کتان و چرم فکر کنید. این ها در برابر پارگی مقاوم هستند.