فروشگاه اینترنتی هومتو

عرضه کننده میز و صندلی اداری و مبلمان منزل

فروشگاه اینترنتی هومتو

عرضه کننده میز و صندلی اداری و مبلمان منزل

ابعاد و اندازه میز و آینه کنسول چوبی چقدر باید باشد؟

" میز کنسول با چه اندازه ای را باید انتخاب کنم؟"؛ این یک سوال مهم برای همه خریداران است. وقتی تصمیم گرفتید که میز کنسول شما کجا در خانه قرار می گیرد، آن فضا را اندازه گیری کنید. پس می‌دانید دقیقاً میز کنسول را در چه اندازه ای باید بخرید. به طور معمول، میزهای کنسول از اکثر میزها، بلندتر و باریک تر هستند و از 76 سانتی متر (30 اینچ) تا 91 سانتی متر (36 اینچ) ارتفاع دارند؛ و عرض آنها از 33 سانتی متر (13 اینچ) تا 46 سانتی متر (18 اینچ) است.


اگر هنوز مطمئن نیستید که فضای کافی برای میز کنسول و آینه کنسول چوبی دلخواهتان در اختیار دارید، یک ترفند ساده این است که نوار چسب را روی زمین قرار دهید یا از یک میز پیش فرض استفاده کنید تا به شما در تجسم فضا کمک کند. این ترفند تجسم ساده، به ویژه زمانی مفید است که میز کنسول را برای راهرو یا ورودی آپارتمان خود انتخاب می کنید، جایی که فضای موجود می تواند محدودتر باشد. به عنوان مثال، اگر میز کنسول برای راهرو، خیلی بزرگ باشد، به سرعت متوجه می شوید که وقتی افراد از کنار میز عبور می کنند، ممکن است به طور تصادفی به زیورآلات یا اشیای دکوری دیگری که روی آن قرار داده شده است، ضربه می زنند.


انتخاب رنگ مناسب برای میز کنسول و محیط اطراف میز نیز می تواند به ایجاد تفاوت در اتاق های کوچکتر کمک کند. رنگ های روشن، محیطی دلپذیر را فراهم می‌کنند و همچنین باعث می‌شوند فضاهای کوچک‌تر بزرگ‌تر از آنچه هستند به نظر برسند. نور خوب در بالا یا اطراف میز و آینه کنسول، باعث می شود اتاق یا راهرو بزرگتر به نظر برسد. 

صندلی راک راحتی

صندلی راک راحتی، یکی از رایج ‌ترین و پرطرفدارترین نمونه ‌های صندلی در بازار است. پیشرفت تکنولوژی و تلفیق خلاقیت با آن، در دوران کنونی باعث به وجود آمدن وسایل جدید و کاربردی شده است. امروزه صندلی ‌ها در مدل ‌های متنوعی تولید می ‌شوند که افراد می ‌توانند با توجه به نیازشان و شرایطی که دارند محصول متناسب را انتخاب کنند. صندلی‌ های راحتی دارای ساختار منحصر به فردی هستند که می‌ توانند، باعث از بین رفتن خستگی در بدن انسان شوند. 


 صندلی راحتی راک تمام انتظارات شما را از داشتن یک نشیمن جذاب و آرامش بخش برآورده می‌ سازد. این صندلی‌ ها توسط طراحان و متخصصین حرفه ‌ای ساخته شده ‌اند و در نظر گرفتن آناتومی بدن افراد در روند تولید آن ها نقش موثری داشته است. تفاوت صندلی‌ های راحتی با دیگر صندلی‌ ها در پایه‌ های آن ها است. صندلی راحتی دارای ۴ پایه جدا از هم نیست و قسمت پایینی آن به صورت یک تکه به هم متصل شده است.


 به پایه ‌های این صندلی ‌ها راکر گفته می ‌شود و بر همین مبنا نام این صندلی‌ ها را صندلی راک راحتی گذاشته ‌اند. این صندلی ‌ها شکل گهواره ‌ای داشته و با حرکت رفت و برگشتی خود حس دلپذیری را در فرد ایجاد می‌ کنند و باعث می‌ شوند، افکار و شلوغی ‌های ذهنی از مغز انسان دور شود.

مهم ترین اشتباهات در خرید میزهای مدیریت

اگرچه شما میز رویاهای خود را می خواهید بخرید، اما مواردی وجود دارد که باید در هنگام خرید باید از آنها اجتناب کنید. یکی از بزرگ ‌ترین مشکلات این است که میز یا میزها را بدون اندازه ‌گیری فضایی که می ‌خواهید میز را در آنجا بگذارید، می خرید. اجازه ندهید این اتفاق بیوفتد. در عوض، چند روز قبل از خرید وقت بگذارید و همه چیز را اندازه بگیرید و ارزیابی کنید. اشتباه دیگری که برخی افراد در خرید این مدل میزها مرتکب می‌شوند این است که تصور می‌کنند زمانی که میزشان به دستشان برسد، از شلوغی ها خلاص می‌شوند و نیازی به ذخیره ‌سازی یا نظم دهی سایر لوازم ندارند. 


تقریباً همه مدیران و کارمندان، روی میز خود مقداری به هم ریختگی و بی نظمی دارند. این اوضاع آشفته می تواند به بهره وری فرد آسیب برساند و تمرکز او را کاهش بدهد. به جای اینکه اجازه دهید این اتفاق بیفتد، میزهایی را بخرید که دارای فضای ذخیره ‌سازی کافی برای سازماندهی وسایل و لوازم هستند.


سعی کنید همه میز خود را در اختیار داشته باشید!

داشتن میز مدیریتی، همان مدل که می پسندید و برای کار با آن هیجان ‌زده هستید، می ‌تواند تفاوت زیادی در احساس شما نسبت به روز کاری ‌تان ایجاد کند. برای خرید بهترین میزهای مدیریتی تا جایی که ممکن است وقت بگذارید و میزی را تهیه کنید که مشتاقانه منتظر کار با آن هستید. برای مشاهده محصولات به منوی دسته بندی فروشگاه اینترنتی هومتو مراجعه نمایید.

مهمترین ویژگی های مبلمان راحتی خوب و باکیفیت چیست؟

هر مبل باکیفیت نیاز به یک فریم خوش ‌ساخت و مقاوم دارد. این فرم که همان قاب مبلمان محسوب می ‌شود، به مبلمان این اجازه را می دهد که شکل و یکپارچگی کلیه خود را حفظ کند. قاب به منزله اسکلتی است که همه قسمت های مبلمان راحتی را کنار هم نگه می دارد. به همین دلیل است که استحکام فوق ‌العاده ‌ای را به آن می بخشد. مواد محکم، قیمت مبل راحتی را افزایش خواهند داد.


پس می‌توان از مبلمان برای استفاده ‌های روزمره، بدون داشتن نگرانی خراب شدن آنها بهره گرفت. بسیاری از تولید کنندگان مبلمان راحتی از کامپوزیت های فلزی و چوبی برای فریم ها در طرح های اجرایی خود استفاده می کنند. سازندگان قدیمی مبلمان راحتی، از چوب برای این کار استفاده می‌کردند اما کامپوزیت ها در طول زمان جایگزین چوب معمولی شدند. فریم های فلزی استحکام بیشتری دارند، اما بزرگترین معایب آنها این است که با تغییرات فصل در تماس با رطوبت و هوا، مستعد اکسید شدن یا زنگ زدن هستند. 


فریم های کامپوزیتی چوبی، ارزان قیمت بوده، اما استحکام چوب طبیعی یا فلز را ندارند. هنگام خرید مبلمان راحتی به فریم و کیفیت آن ها توجه داشته باشید. اگر مبلمان راحتی از چوب طبیعی ساخته شده باشد، باید درباره قابلیت ترک خوردن آن یا سهولت تمیز کردن مبلمان با فروشنده صحبت کنید. در حال حاضر چوب راش، کیفیت فوق العاده و دوام عالی را دارد و کیفیت مبلمان راحتی را تضمین می کند.


یکی از نکات مهم که در قیمت مبل راحتی تاثیر گذار است، نحوه اتصال فریم مبلمان است. قطعات مختلف در انواع مبلمان، از طریق چسب، پیچ و پلاک یا اتصالات چوبی به یکدیگر متصل می‌شوند. وقتی می خواهید مدل خاصی از مبلمان راحتی را بخرید از فروشنده بپرسید که اتصالات این طرح چگونه است. برخی اتصالات، محکم تر هستند پس مبلمان با کیفیت تری را به شما ارائه می دهند. این عوامل در قیمت نهایی مبلمان راحتی تاثیر گذار خواهد بود.

آینه کنسول مدرن و ساده

آینه کنسول مدرن در انواع طرح ها رنگ ها و از جنس متریال متفاوتی ساخته می شود تا زیبایی خیره کننده ای را در محل زندگی شما به وجود بیاورد! خانه ای را تصور کنید که راهروی ورودی، اتاق مطالعه یا سالن نشیمن با استفاده از یک آینه کنسول زیباتر شده است؛ شما لوازم دکوری کوچک را می توانید روی میز کنسول بگذارید؛ در حالیکه آینه، نور و روشنایی را منعکس می کند! 


در چند سال اخیر، خرید آینه کنسول مدرن، بسیار متداول شده است. چون خانواده ها به ارزش این لوازم دکوراسیون برای ایجاد شرایط زندگی زیبا پی برده‌اند. آیا شما هم دوست نمی دارید که آینه کنسول داشته باشید و از نمای زیبای آن لذت ببرید؟  قطعاً تمایل دارید با این محصولات بیشتر آشنا شوید.


انواع میزهای کنسول چوبی یا فلزی به سبک مدرن، جزو دارایی های ارزشمند محسوب می شوند. اگر آنها را در ورودی خانه قرار دهید، یک نقطه کانونی برای جلب ‌توجه را ایجاد می‌ کنند. جلوه بصری فوق ‌العاده زیبایی را از طریق آینه های کنسول خلق خواهید کرد! بدون شک، هم خود شما و هم مهمانانتان پس از ورود به خانه، به سمت زیبایی های آینه کنسول مدرن جذب خواهید شد!


آیا فکر کرده اید که در خرید آینه کنسول مدرن به چه چیزهایی باید فکر کنید؟ یا چه معیارهایی برای انتخاب وجود دارد؟ 


ممکن است تا به حال، آینه کنسول یا میز کنسول را از نزدیک ندیده باشید، پس تنها راه این است که به فروشگاه مبلمان منزل مراجعه کنید. اندازه میز و آینه کنسول، بزرگتر از آن چیزی است که تصور می کنید! آینه ها ابعاد متفاوتی دارند. انتخاب شکل آینه در واقع به نوعی با سبک طراحی در ارتباط است. طراحی و ساخت انواع آینه کنسول به سبک های مدرن یا کلاسیک، به ظرافت، هنر، خلاقیت و مهارت زیادی نیاز دارد.


تصمیم داریم در این بحث شما را با دنیای زیبا جذاب و تماشای آینه های کنسول مدرن آشنا کنیم. چنانچه قصد خرید دارید با ما همراه شوید. محصولاتی که در این مجموعه ارائه می شوند، از کیفیت بالایی برخوردار هستند. همچنین سعی شده است لوازم دکوراسیون جدید مطابق با سلیقه مشتریان ارائه گردد.