فروشگاه اینترنتی هومتو

عرضه کننده میز و صندلی اداری و مبلمان منزل

فروشگاه اینترنتی هومتو

عرضه کننده میز و صندلی اداری و مبلمان منزل

خرید انواع آینه کنسول مدرن با قیمت رقابتی

خوشبختانه مدل های متنوعی از آینه کنسول مدرن در بازار وجود دارد. هر کدام بسته به نوع طرح و اندازه، دارای قیمت متفاوتی هستند. برای استعلام قیمت و شرایط خرید آینه کنسول به سبک مدرن کافیست محصولات موجود را بررسی کنید. اگر این محصولات را بدون واسطه، به طور مستقیم از سازنده خریداری کنید، هزینه ها مقرون به صرفه تمام می شود. شیک ترین آینه کنسول مدرن می تواند از حدود ۶ تا ۸ میلیون تومان و حتی بالاتر قیمت داشته باشد. این محصولات دکوراتیو عمدتاً گران قیمت هستند. اگر به زیبایی خانه خود اهمیت می دهید، پول کافی را برای خرید در نظر بگیرید.


برخی از مدل های ساده تر آینه کنسول مدرن، ارزان تر هستند. ممکن است برخی مشتریان فقط به دنبال این باشند که یک آینه و میز کنسول را بخرند و کنار سالن خود قرار دهند. برخی دیگر حساسیت زیادی  در خرید این محصولات دارند و می‌خواهند حتماً رنگ سبک و مدل خاصی داشته باشد. در هر مورد می توانید محصولات موجود را بررسی کنید. میز و آینه کنسول در حال تبدیل شدن به یکی از اجزای طراحی داخلی آپارتمان است. پس هر چه زودتر برای استعلام قیمت آینه کنسول مدرن، خرید و سفارش این محصولات اقدام کنید.

جدیدترین مدل آینه کنسول مدرن

با یک جستجوی ساده در میان وب سایت های اینترنتی که مدل های جدید آینه کنسول مدرن و میز کنسول را معرفی می ‌کنند، به راحتی می توانید ایده های جذاب و جدید را پیدا کنید. آینه های کنسول که به سبک مدرن ساخته می شوند، در حالی که جذابیت بصری خود را حفظ کرده‌اند، اما بسیار ساده هستند. عناصر طراحی مدرن در این محصولات دیده می شود. به طور مثال، در ساخت آینه کنسول به سبک مدرن، از اشکال دایره ای، بیضی، خطوط منحنی، خطوط راست، شکسته یا زاویه دار بسیار استفاده می شود.


پایه های میز کنسول می ‌تواند به هر شکلی طراحی شود. مهم این است که هنگام قرار گرفتن در کنار سالن یا اتاق پایداری و ثبات خود را حفظ کند. طرح های مدرن میز کنسول شامل یک میز ساده است که از چوب، فلز یا ترکیبی از این دو با شیشه ساخته شده است. پرطرفدارترین مدل آینه کنسول مدرن که روی میز قرار می گیرد، به شکل دایره ای است. آینه ها همراه با قاب یا بدون فریم در این قسمت قرار می گیرند. اگر سازنده آینه کنسول مدرن، کمی خلاقیت به خرج بدهد، حتی می تواند تکه های ساده را کنار هم بگذارد و شیک ترین مدل آینه کنسول مدرن را خلق کند! طرح ها متفاوت هستند. اگر در میان محصولات ساخته شده، گزینه ای را انتخاب نکردید، می توانید با سازنده صحبت کنید تا مدل سفارشی شما را بسازد.

نکات مهم در خرید صندلی ناهارخوری

لازم است برای خرید صندلی ناهارخوری جدید، مطابق با سلیقه و بودجه مالی تان کمی تلاش کنید؛ تحقیق کنید و بهترین تولید کننده مبلمان منزل را پیدا کنید. تأکید می کنیم که بهتر است به طور مستقیم از تولید کننده خرید کنید؛ چرا که قیمت صندلی های ناهارخوری برایتان مقرون به صرفه تر تمام می شود. از طرفی، خدمات متنوع دیگر را نیز دارید. مثلاً مشاوره خرید مبلمان ناهارخوری به شما داده می شود و تمامی محصولات دارای گارانتی و پشتیبانی هستند. زمانی که برای خرید صندلی ناهارخوری به فروشگاه مراجعه می کنید چند نکته را در نظر بگیرید:

  • چقدر فضا در اتاق ناهارخوری یا کنار سالن نشیمن یا سالن پذیرایی خود در اختیار دارید. باید میز و صندلی های ناهارخوری را متناسب با فضای موجود خریداری کنید.
  • درباره مدل و طرح و رنگ میز و صندلی ها باید تصمیم گیری کنید. سبک دکوراسیون داخلی منزل شما نشان می دهد که کدام مدل ها یا رنگ ها را باید بخرید.
  • میز ناهارخوری چند نفره لازم دارید؟ آیا میز ناهارخوری 4 نفره می خواهید یا سرویس ناهارخوری 6 نفره یا 10 نفره؟ تعداد صندلی های ناهارخوری در هر سرویس، متفاوت است. در اینجا باز هم فضای موجود در خانه معین می کند که چه تعداد صندلی در اطراف میز ناهارخوری نیاز دارید.
  • قیمت میز و صندلی ناهارخوری در هر مدل و طرح و رنگ، متفاوت است. انتخاب های متنوعی پیش رو دارید. تعیین کنید که چقدر بودجه مالی برای خرید این مبلمان در نظر گرفته اید.