فروشگاه اینترنتی هومتو

عرضه کننده میز و صندلی اداری و مبلمان منزل

فروشگاه اینترنتی هومتو

عرضه کننده میز و صندلی اداری و مبلمان منزل

مزایا، ویژگی ها و ابعاد صندلی راک مکانیزه

صندلی راک، طرح مکانیزه، دارای قابلیت های گوناگونی است که باعث شده در میان صندلی ‌های راحتی بیشترین طرفدار را داشته باشد. از جمله مهم ‌ترین مزایای این محصول می‌ توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • جلوه ظاهری صندلی راک مکانیزه بسیار شیک و مدرن است و باعث می ‌شود بتوانید به راحتی آن را در پذیرایی یا اتاق نشیمن خانه خود قرار دهید.
  • هنگامی که از این محصول استفاده می‌ کنید، نیازی به صرف انرژی زیادی برای تکان دادن صندلی ندارید. اهرم‌ های قرار داده شده در آن باعث می‌ شوند حرکات نیم دایره ای آن به آسانی انجام گردند. این ویژگی باعث می‌ شود، افراد ناتوان نیز بتوانند از این صندلی ‌ها به راحتی استفاده کنند.
  • جنس مواد به کار رفته در تولید قطعات این مدل صندلی راک، از با کیفیت ‌ترین و مرغوب ‌ترین ها انتخاب شده است و به این ترتیب طول عمر محصول افزایش پیدا کرده است.
  • تناسب خارق ‌العاده این صندلی با شکل بدن انسان باعث می ‌شود، وزن فرد استفاده کننده به طور یکسان بر روی نقاط مختلف صندلی پخش شده و عضلات تحت فشار قرار نداشته باشند.
  • ارتفاع صندلی به میزان مناسبی از سطح زمین قرار دارد و به این ترتیب امکان استفاده از آن برای افراد کوتاه قد و کسانی که دارای مشکلات جسمانی هستند، میسر می ‌گردد.
  • اگر در محل کار خود دچار خستگی و گرفتگی عضلات در ناحیه گردن و کمر شده ‌اید استفاده از صندلی راک مکانیزه می‌ تواند، بهترین گزینه برای رفع این مشکل به شمار برود.
  • ابعاد صندلی در محدوده استانداردی تعریف شده است و برای افراد سنگین وزن نیز مناسب است.

https://hometofurniture.com/%D8%B5%D9%86%D8%AF%D9%84%DB%8C-%D8%B1%D8%A7%DA%A9-%D9%85%DA%A9%D8%A7%D9%86%DB%8C%D8%B2%D9%87

ویژگی های تخت خواب خوب برای اتاق خواب چیست؟

اکنون که با نکات مهم خرید بهترین مدل تخت برای اتاق خواب آشنا شدید، ایده خوبی است که با ویژگی های یک تخت خوب نیز آشنا شوید. به طور کلی فروش تخت خواب از مدل های مختلف با استقبال خوبی مواجه است. اما اینکه کدام یک از تخت ها برای شرایط شما مناسب تر است، نیاز به بررسی دقیق تری دارد.


یک تختخواب خوب در نگاه اول، ابعاد و اندازه استاندارد دارد تا برای همه افراد با هر اندازه قد، تناسب داشته باشد. یک تخت خواب استاندارد به طور معمول از نظر اندازه طول، دو متر است؛ عرض تخت خواب می تواند ۹۰ سانتی متر یا ۱۱۰ سانتی متر باشد. عرض تخت های دو نفره، بیشتر از این مقدار است. این ابعاد و اندازه ها برای تخت های مستطیل شکل هستند. قیمت تخت خواب های بزرگ تر، یا دارای شکل های خاص، گران تر است.


اما در بازار با مدل های جدید دیگری هم روبه‌رو هستید که به شکل تخت نیم دایره، تخت دایره ای یا تخت لوبیایی شکل ساخته ‌شده‌اند. قیمت سرویس خواب با شکل های غیر متعارف، نسبت به تخت های مستطیلی گرانتر است. برخی از انواع تخت ها به صورت دو طبقه ساخته شده اند تا برای اتاق خواب کودکان مناسب باشند. در این مورد باید فضای کافی داخل اتاق از نظر ارتفاع وجود داشته باشد. چون تخت ها روی همدیگر قرار می گیرند. 


یکی از عواملی که در قیمت خرید و فروش تخت خواب تاثیر دارد، نوع چوب به کار رفته است. یک تخت خوب از بهترین متریال ساخته می شود تا دوام و استحکام بالایی داشته باشد. یکی از قسمت های اصلی در انواع تخت ها قسمت پشت تخت است که حالت ایستاده قرار می گیرد. طراحی این قسمت بر اساس مدل محصولات می تواند متفاوت باشد.

مواد اولیه در ساخت و تولید میز اداری

میز اداری چوبی لاکچری

چوب

پرکاربردترین متریال اولیه برای ساخت میزهای اداری، چوب طبیعی است. چوب ها ظاهری طبیعی و به میزهای کار می‌بخشند. تفاوتی نمی‌کند میز را در محیط اداری خانه استفاده کنید یا در شرکت تان قرار دهید، چوب یک ماده عالی و پایدار است. همچنین ظاهری جاودانه و زیبا به میزها می بخشد. البته قیمت چوب برای ساخت میزهای اداری، گران تمام می شود. پس بهتر است میزهایی را خریداری کنید که از چوب های مقاوم با پوشش محافظ ساخته شده اند.


فلز

یکی دیگر از مواد اولیه در ساخت میزهای اداری، فلز است. فلز آسان تمیز می شود، بادوام و مقرون به صرفه است، وزن سبک تری دارد و می توان آن را به صورت ترکیبی با سایر مواد اولیه از جمله چوب یا تخته سه لایی ام دی اف ترکیب کرد. فلز، ظاهر مدرن به میزها می دهد. میزهای تمام فلزی، ارزان تر از میزهای تمام چوبی هستند. اگر می خواهید یک میز اداری شیک برای دفتر کارتان بخرید، می‌توانید میزهای مدرن ترکیبی از پروفیل فولادی و چوب های ام دی اف را انتخاب کنید. قیمت میز اداری به انواع موادی بستگی دارد که در طراحی آن به کار رفته است.


 شیشه

متریال شیشه به ندرت برای ساخت میزهای اداری استفاده می شود. شیشه های چند لایه ضخیم و نشکن که آن را با نام شیشه سکوریت می شناسیم، عملاً ظاهری درخشان ایجاد می کنند، اما چون سنگین هستند و در برابر لکه پذیری، پایداری کمتری دارند، برای میزهای دفتر کار انتخاب چندان خوبی نیستند. میزهای شیشه ای جزو لوازم دکوراتیو محسوب می شوند. شما می توانید یک میز شیشه ای کوچک را برای لابی شرکت، یا اتاق جلسات یا مقابل مبلمان پذیرایی در اتاق مدیریت قرار بدهید. میزهای شیشه ای در دفتر کار به راحتی تمیز می شوند و به روکش کردن نیازی ندارند.

آینه کنسول سلطنتی چوبی

آینه کنسول چوبی با دو کمد و دو کشو

در میان انواع محصولات آینه کنسول چوبی و میز کنسول چوبی، آنهایی که طرح های لاکچری و سلطنتی دارند، بیشتر برای دکوراسیون داخلی خانه های نسل جوان استفاده می شوند. آینه کنسول چوبی سلطنتی، مجموعه ای از طرح ها و سبک ها را در یک محصول به نمایش می گذارند. کنده کاری ها روی چوب که از طرح های اسلیمی، طرح حیوانات، گل و برگ و نمادهای لاکچری بهره گرفته است، در این نوع میز و آینه های کنسول بسیار به چشم می خورد. برخی سازندگان میز و آینه کنسول چوبی، از متریال چوب مرغوب استفاده می کنند که به راحتی بتواند آن را به شکل های دلخواه در بیاورند.


در طراحی و ساخت آینه های کنسول چوبی سلطنتی و لاکچری، نیاز است تا یک پوشش محافظ روی چوب ها اعمال گردد. این کار اغلب با قلموی بزرگ یا اسپری انجام می‌شود. از طرف دیگر این طرح های خاص و لاکچری به ایده های خلاقانه سازنده هم بستگی دارد. به طور مثال، میز و آینه کنسول از جنس چوب به رنگ سفید ساخته می شود و کنده کاری ها و حتی حکاکی ها برجستگی ها و فرورفتگی ها که مجموعه ای از طرح ها هستند، به رنگ طلایی رنگ آمیزی می شوند. این یک نماد لاکچری و با منظره ای بسیار تماشایی است که می تواند طراحی داخلی خانه را به سبک سلطنتی تغییر دهد.


برای فروش آینه کنسول چوبی سلطنتی، رنگ های سفید- طلایی، رنگ مشکی- طلایی، قهوه ای روشن- قهوه ای تیره، رنگ کرمی و طلایی، رنگ طلایی و بژ؛ گروه های خوبی برای رنگ آمیزی هستند. اگر متقاضی خرید این چنین محصولاتی هستید می توانید طرح مورد نظر خود را با سازنده در میان بگذارید. قیمت آینه کنسول چوبی سلطنتی نسبت به سایر محصولات گران تر است. 

نکات مهم هنگام خرید تخت خواب و مبلمان اتاق خواب

 تخت خواب دو نفره طوسی رنگ

سبک زندگی هر فرد یا خانواده ها عامل اولیه در انتخاب سرویس خواب مناسب است و نقش مهمی در سرمایه گذاری و بودجه اولیه خرید ایفا می کند. لازم است بدانید که کدام یک از تخت ها برای شما مناسب تر است و می‌تواند کیفیت خوابتان را بهبود ببخشد. 


هنگام انتخاب انواع مبلمان برای اتاق خوابی یا سرویس خواب باید به این نکته توجه داشته باشید که مدل ها و رنگ ها با شخصیت شما مطابقت داشته باشد. اگر فردی هستید که به دکوراسیون اتاق خواب به سبک مدرن علاقه دارید، ممکن است بخواهید سرویس خواب چوبی با طرح و بافت های مدرن را امتحان کنید. شاید هم به یک فضای رمانتیک علاقه دارید، پس می توانید تخت خواب های چوبی مدرن با رنگ های خنثی و روشن را در فهرست خرید قرار دهید. قیمت تخت خواب در هر یک از موارد بالا متفاوت خواهد بود.


به طور کلی، اکثر خریداران به سراغ تخت خواب هایی می روند که دارای عناصر اضافی از جمله کشو و آینه، یا فضایی برای نشستن باشند. این نوع طراحی باعث می‌شود تا ظاهری عالی به اتاق خواب بدهند. خرید انواع سرویس خواب که از فلز یا هر ماده دیگری غیر از چوب ساخته شده باشد، ممکن است مزایا و معایبی ارائه دهد. از بسیاری جهات، چوب، ماده مرغوب و باکیفیت برای ساخت تخت میز و مبلمان اتاق خواب است. قیمت تخت خواب چوبی درجه یک، گران تر از تختخواب های فلزی یا فرفوژه است.


به جرات می توانیم بگوییم زمانی از تخت و مبلمان، سرویس خواب و سایر لوازم در اتاق خواب راضی خواهید بود، که آنها با سبک زندگیتان هماهنگ باشند. بنابراین توصیه می‌کنیم زمان بیشتر اختصاص دهید و فکر کنید که کدام طرح ها و مدل ها به شما کمک می کند فضای مناسب تری در اتاق خواب داشته باشید. خرید مناسب یک تخت استاندارد، متناسب با شرایط خواب و فرم بدنی شما، بیش از هر چیز دیگری اهمیت دارد.