فروشگاه اینترنتی هومتو

عرضه کننده میز و صندلی اداری و مبلمان منزل

فروشگاه اینترنتی هومتو

عرضه کننده میز و صندلی اداری و مبلمان منزل

سوالات متداول درباره " صندلی اداری"

آیا صندلی های ارگونومیک ارزش خرید را دارند؟

یک صندلی ارگونومیک اداری، راحتی بیشتری را فراهم می کند و می تواند به کاهش درد کمر و گردن و بهبود بهره وری و سلامت کلی فرد کمک کند. بنابراین بله؛ خرید یک صندلی ارگونومیک خوب قطعاً ارزش سرمایه گذاری را دارد.


صندلی های اداری چقدر دوام می آورند؟

صندلی های اداری با کیفیت و خوب، حداقل 7 تا 10 سال عمر می کنند. بنابراین اگرچه یک قیمت صندلی اداری ارگونومیک با کیفیت ممکن است کمی بیشتر باشد، اما در دراز مدت می تواند مقرون به صرفه تر باشد.


آیا صندلی های توری یا مشبک برای دفتر کار، مناسب هستند؟

صندلی های مشبک، نرم تر هستند، در هوای گرم، امکان تهویه بیشتری را فرآهم می کنند، راحت تر تمیز می شود و سبک تر از صندلی پارچه ای هستند. فراتر از سلیقه شخصی در خرید بهترین مدل صندلی های اداری، عواملی همچون مواد اولیه، پارچه یا چرم، نقش مهمی در مناسب بودن کلی یک صندلی برای ساعات کار طولانی ایفا می کنند. در حالی که صندلی توری، تهویه بیشتری را ایجاد می کند، مناسب بودن برای سلامت کمر و گردن، و قابلیت تنظیم کامل، نقش مهمی در خوب بودن یا نبودن صندلی برای ساعات طولانی در دفتر کار دارد.


آیا چرخ های صندلی های اداری به کفپوش چوبی آسیب می رسانند؟

چرخ‌های استاندارد صندلی ها گاهی می‌توانند به کف‌های چوبی دفتر کار آسیب بزنند. بهترین مارک های صندلی اداری باید دارای چرخ های لاستیکی باشند که روی سطوح چوب سخت، ردی از خود باقی نمی شوند. از طرف دیگر، امروزه اکثر دفترهای کار دارای کفپوش های سرامیکی و کاشی هستند که در برابر این چرخ ها مقاومت خوبی دارند. شاید گاهی در اثر کشیده شدن چرخ صندلی، ردی روی سرامیک باقی بماند.


قیمت صندلی اداری چقدر است؟

صندلی های اداری بر اساس مدل، نوع طراحی، رنگ و نوع کاربرد، دارای قیمت متفاوتی هستند. صندلی های چرمی و بزرگ تر، معمولاً باکیفیت تر بوده و گران تر هستند.


چه نوع صندلی برای کار شما بهتر است؟

بهترین صندلی برای کار کردن شما، محصولی است که حمایت خوبی از کمر و گردن داشته باشد؛ صندلی ها باید دارای قابلیت تنظیم کامل ارتفاع و عمق صندلی، زاویه پشتی و ارتفاع و موقعیت تکیه گاه باشند. اگر بخش قابل توجهی از زمان خود را صرف مطالعه می کنید و باید روی صندلی بنشینید، باید یک صندلی با تکیه گاه بلندتر را انتخاب کنید.


بهترین صندلی برای میز کامپیوتر اداری کدام است؟

همه صندلی های اداری که طبق اصول ارگونومیک تولید شده باشند برای کار کردن با رایانه مناسب هستند. فقط دقت کنید که اندازه صندلی باید با فرم بدنی کارمندان یا فرد مورد نظر، سازگار باشد. قیمت صندلی اداری مخصوص رایانه ارزان تر از مدل های صندلی مدیریتی است.


مزایای خرید صندلی های اداری ارگونومیک چیست؟

اگر ساعت‌های طولانی را پشت میز خود می‌نشینید و یا از کمردرد و گردن رنج می‌برید، یک صندلی ارگونومیک می‌تواند به شما کمک کند تا راحت‌تر کار کنید و وضعیت خود را از طریق تراز ستون فقرات، باسن و شانه‌ها بهبود ببخشید.

قیمت صندلی اداری، کامپیوتر و کارمندی

انتخاب و خرید صندلی اداری با کیفیت و مناسب ممکن است در ابتدا، کار ساده ای به نظر برسد، اما وقتی برای بررسی محصولات به فروشگاه می روید، عوامل متعددی خود را نشان می‌دهند که در تصمیم گیری شما دخالت دارند. به طور مثال، ممکن است شما یکی از مدل های صندلی برای دفتر کار را انتخاب کنید که با نوع کاربری تان سازگار نباشد! برای اینکه بفهمید کدام صندلی ها برایتان مناسب است، باید در نظر بگیرید که چه مدت از زمان روز را روی آن می نشیند و کار می کنید. 

طراحی ارگونومیک و استاندارد صندلی، بیش از هر چیز دیگری مهم است. نباید قیمت صندلی اداری را در اولویت قرار دهید، چون این تجهیزات با سلامتی فرم بدنی شما و همه کارمندان شرکت ارتباط مستقیم دارد.

برای خرید یکی از صندلی های اداری با مدل‌های مختلفی روبرو هستید. بر اساس شکل ابعاد و اندازه و نوع طراحی، این محصولات دارای انواع مختلف هستند. به طور مثال، صندلی ارگونومیک، صندلی چرمی، صندلی مشبک، صندلی برای اتاق مدیریت، صندلی مدیریتی با تکیه گاه بلند. 

برخی از انواع صندلی ها برای منشی یا معاونان شرکت مناسب اند و اندازه کوچکتری نسبت به صندلی های مدیریتی دارند. برای همین مجدداً تاکید می کنیم هنگام خرید صندلی اداری، به نوع کاربری که از آن انتظار دارید دقت ویژه داشته باشید.

در حال حاضر، بهترین و پرفروش ترین مدل های صندلی برای دفتر کار، صندلی ارگونومیک هستند که با هر نوع کاربری سازگاری دارند. خرید این نوع صندلی ها مزایای زیادی را فراهم می کند. صندلی ارگونومیک برای همه کارمندان از نظر قیمت، مقرون به صرفه تر تمام می شود. این نوع صندلی ها از نظر طراحی تکیه گاه، نشیمنگاه، دسته صندلی و ارتفاع پایه صندلی، از هر نظر سازگار با فرم بدنی افراد هستند. 

برای خرید میز مناسب دفتر کار، انواع سبک و مدل را بررسی کنید!

بهترین مدل میز دفتر کار برای شرکت شما، مطابق با نیازهای شما طراحی و ساخته شده است. پس سبک و مدل میز با توجه به شکل ظاهری و کاربردهایی که برای افراد مختلف ارائه می دهد، موجود است. انواع میز اداری در بازار، نقاط قوت و ضعف متفاوتی دارند. برخی از این میزها نسبت به دیگران متمایز هستند. اگر به دنبال راه حل مناسب برای خرید مدل جدید میز کار هستید، حتماً گزینه های جدیدتر را بررسی می کنید. 


در حال مقایسه، متوجه خواهید شد که برخی از میزها با یکدیگر شباهت دارند و برخی دیگر می‌توانند میزهای کوچکتر را تکمیل کنند. به طور مثال، شما می توانید از میز کامپیوتر و میز کار به صورت تلفیقی در کنار هم استفاده کنید. رایانه را در یک قسمت می گذارید و لوازم نوشتاری دیگر را در قسمت مجاور قرار می دهید.


در یک اتاق اداری، علاوه بر میز کار ممکن است میز جلسات، میز مدیریت یا میز مخصوص رایانه در مدل های مختلف نیز وجود داشته باشد. انتخاب تعداد میز که قرار است در یک اتاق قرار گیرد، به متراژ و فضای در دسترس بستگی دارد. برای اتاق های بزرگ، قابلیت قرار دادن چند میز وجود دارد. اما اگر دفتر کار شما کوچک است، یک میز اداری نسبتاً ساده نیازهای شما را برطرف می کند.  مدل های مختلفی از میزها برای دفتر کار و شرکت وجود دارد. 

دو مدل میز اداری پرفروش برای شرکت های تجاری

میزهای اداری L شکل

اولین و زیباترین مدل میزهای اداری آنهایی هستند که به شکل حرف L انگلیسی ساخته می شوند. یک میز L شکل دارای یک میز اصلی با یک میز ثانویه و کوچکتر است که در یک زاویه قائمه متصل شده است. این زاویه قائمه در واقع یک ایستگاه کاری انعطاف پذیر با فضای کافی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. 

میزهای L شکل یک گزینه بسیار محبوب برای دفاتر اجرایی و فضاهای کاری هستند که برای همکاری طراحی شده اند. اگر به دنبال خرید میز اداری مدل جدید هستید، میزهای L شکل با طرح چوب به رنگ دلخواه خود را می توانید از این مجموعه تهیه کنید.

میزهای L شکل محبوب هستند، زیرا به کاربران اجازه می دهند از یک طرف میز به عنوان ایستگاه کاری اختصاصی رایانه و از طرف دیگر برای همکاری استفاده کنند. میزهای L شکل برای دفاتر و محیط های کاری که در آن یک حرفه ای نیاز به میزبانی جلسات منظم دارد، ایده آل هستند.

بسیاری از میزهای L شکل، دارای ارتفاع قابل تنظیم در یک طرف میز هستند؛ چه روی میز اصلی باشد و چه روی میز مجاور. این قابلیت به کاربران این امکان را می دهد که در طول روز از کار در حالت نشسته به ایستاده تغییر حالت بدهند. این مدل میزهای کاری فضای بیشتری را برای همکاری چندین نفر فراهم می کنند. ابعاد و اندازه میزها از جهت طول و عرض می تواند سفارشی سازی شود.


میزهای اداری U شکل

دومین گروه میزهای اداری محبوب و پرفروش میزهای U شکل هستند. این میزها در واقع از سه قسمت تشکیل شده اند؛ ۲ قسمت مستطیل شکل که در دو طرف به صورت موازی قرار می گیرند؛ و یک بخش منحنی که به شکل حرف انگلیسی U است و دو قسمت دیگر را به هم متصل می کند.

میزهای U شکل بزرگترین فضای کاری را در بین هر گزینه دیگر ارائه می دهند. مانند میزهای L شکل، بسیاری از میزهای U شکل مجهز به قابلیت تنظیم ارتفاع، به فرم ایستاده در یک طرف میز هستند. مهمترین ویژگی های این میزهای اداری، داشتن سطح کاری بزرگ، فضای ذخیره سازی و بایگانی قوی و قابل استفاده برای جلسات و کنفرانس ها می باشد.

قیمت مبل راحتی ارزان در طرح های متنوع

خرید مبل راحتی یکی از مهم ترین سرمایه گذاری ها در زندگی افراد است. مبلمان راحتی که در اصطلاح آن را sofa می شناسند، هم برای آپارتمان های مسکونی و هم در برخی شرکت های تجاری قابل استفاده است. مبلمان راحتی را می توان در اتاق نشیمن برای استراحت یا مطالعه قرار داد. 


در ساختمان های مدرن تر و پنت هاوس های لاکچری، بخشی به نام تی وی روم قرار دارد که می توان این نوع مبلمان را در آنجا قرار داد و مشغول تماشای تلویزیون شد! برخی افراد ترجیح می دهند روی این مبلمان، خواب سبکی داشته باشند. پس می بینید که منطقی است اگر برای خرید مبلمان راحتی، پول کافی را اختصاص دهید. نکات مختلفی شما را برای خرید شیک ترین مدل مبلمان راحتی راهنمایی می کند. از ابعاد و اندازه آنها گرفته تا انتخاب رنگ و طرح و مدل پارچه مبلی، در این انتخاب دخیل هستند. 


وقتی نوبت به خرید این نوع اسباب و وسایل منزل می رسد، طراحی و جذابیت ظاهری بسیار اهمیت پیدا خواهد کرد. مبل راحتی، تجهیزاتی بزرگ هستند و ظاهری چشمگیر دارند؛ پس اگر به این فکر می کنید که در نگاه اول در نظر مهمانان خانه شما جلوه گر شود و دوام طولانی مدتی داشته باشد، الزاماً باید یک سری نکات را در نظر بگیرید.


بزرگترین چالش در خرید مدل های جدید مبلمان راحتی این است که برخی تصور می کنند این مبلمان به مرور زمان دچار شل شدگی و افتادگی خواهند شد؛ یا رنگ خود را از دست خواهند داد. این افراد فکر می کنند در مدت کوتاهی پس از خرید، از این کار پشیمان می‌شوند! در صورتیکه این چنین نیست! 


اگر شما در خرید مبل راحتی حواستان را جمع کنید و از مراکز معتبر خرید نمایید، این چنین مشکلاتی به وجود نمی آید. با آگاهی کامل، مبلمان را انتخاب کنید. این لوازم خانه قرار است تا سال‌ های طولانی برای شما کار کند. چند ویژگی کلیدی، تضمین کننده کیفیت مبلمان راحتی در خانه شما هستند.