فروشگاه اینترنتی هومتو

عرضه کننده میز و صندلی اداری و مبلمان منزل

فروشگاه اینترنتی هومتو

عرضه کننده میز و صندلی اداری و مبلمان منزل

هنگام خرید صندلی ناهار خوری به چه نکاتی دقت کنیم؟

لازم است برای خرید صندلی ناهارخوری جدید، مطابق با سلیقه و بودجه مالی تان کمی تلاش کنید؛ تحقیق کنید و بهترین تولید کننده مبلمان منزل را پیدا کنید. تأکید می کنیم که بهتر است به طور مستقیم از تولید کننده خرید کنید؛ چرا که قیمت صندلی های ناهارخوری برایتان مقرون به صرفه تر تمام می شود. از طرفی، خدمات متنوع دیگر را نیز دارید. مثلاً مشاوره خرید مبلمان ناهارخوری به شما داده می شود و تمامی محصولات دارای گارانتی و پشتیبانی هستند. زمانی که برای خرید صندلی ناهارخوری در اصفهان به فروشگاه مراجعه می کنید چند نکته را در نظر بگیرید:

  • چقدر فضا در اتاق ناهارخوری یا کنار سالن نشیمن یا سالن پذیرایی خود در اختیار دارید. باید میز و صندلی های ناهارخوری را متناسب با فضای موجود خریداری کنید.
  • درباره مدل و طرح و رنگ میز و صندلی ها باید تصمیم گیری کنید. سبک دکوراسیون داخلی منزل شما نشان می دهد که کدام مدل ها یا رنگ ها را باید بخرید.
  • میز ناهارخوری چند نفره لازم دارید؟ آیا میز ناهارخوری 4 نفره می خواهید یا سرویس ناهارخوری 6 نفره یا 10 نفره؟ تعداد صندلی های ناهارخوری در هر سرویس، متفاوت است. در اینجا باز هم فضای موجود در خانه معین می کند که چه تعداد صندلی در اطراف میز ناهارخوری نیاز دارید.
  • قیمت میز و صندلی ناهارخوری در هر مدل و طرح و رنگ، متفاوت است. انتخاب های متنوعی پیش رو دارید. تعیین کنید که چقدر بودجه مالی برای خرید این مبلمان در نظر گرفته اید.

https://hometofurniture.com/%D8%B5%D9%86%D8%AF%D9%84%DB%8C-%D9%86%D8%A7%D9%87%D8%A7%D8%B1-%D8%AE%D9%88%D8%B1%DB%8C-%D8%A7%D8%B5%D9%81%D9%87%D8%A7%D9%86

انواع میز ناهار خوری بر اساس شکل

معمولاً میز ناهار خوری اصفهان در 4 شکل مربع، مستطیل، دایره و بیضی طراحی و تولید می شوند. هر کدام از این میزها جذابیت خاص خود را دارند؛ اما آنچه در زمان انتخاب و خرید آن ها مهم است، توجه به سبک دکوراسیون و مقدار فضای موجود برای قرار دادن میز ناهارخوری است. 


1. میز ناهارخوری گرد؛ بهترین انتخاب برای منازل آپارتمانی و کوچک

میزهای ناهارخوری گرد از محبوب ترین میزهای ناهارخوری هستند که در عین زیبایی، فضای بسیار کمی را در منزل اشغال می کنند. این میزها برای ایجاد یک فضای صمیمی و غیر رسمی بهترین گزینه هستند و به دلیل نداشتن لبه های تیز و خطرناک برای خانواده هایی که فرزند خردسال دارند، مناسب اند. میز ناهار خوری اصفهان مدل گرد در مدل های 2 نفره و 4 نفره طراحی شده است و برای تعداد صندلی بالاتر مورد استفاده قرار نمی گیرد. اگر آشپزخانه بزرگی دارید می توانید میزهای گرد را در وسط فضای آشپزخانه قرار دهید؛ در غیر این صورت می توانید آن را متناسب با مبلمان منزل سفارش داده و در فضای پذیرایی بگذارید.


2. میز ناهار خوری مربعی؛ جمع و جور و کاربردی 

یکی از بهترین انتخاب های شما برای آشپزخانه های کوچک، میز ناهار خوری اصفهان مدل مربع است. طراحی این میزها بسیار جمع و جور است و قابلیت استفاده برای 4 نفر را دارد. میزهای ناهارخوری مربع شکل یک فضای دنج و صمیمی برای گفت و گو کردن فراهم می کنند و برای اتاق هایی به شکل مربع طراحی شده اند. 

تخت خواب چوبی را از چه جنسی انتخاب کنیم؟

گران ترین و لوکس ترین تخت خواب های چوبی از جنس چوب گردو و راش هستند. خرید این نوع تخت خواب ها به دلیل قیمت بالا برای همه امکان پذیر نیست؛ به همین دلیل این نوع تخت خواب از چوب های دیگری هم تولید می شود تا تمام افراد توانایی خرید و استفاده از آن را داشته باشند. 


1. چوب ام دی اف (MEDIUM DENSITY FIBER)

یکی از رایج ترین و بهترین چوب های برای تولید سرویس خواب، MDF است. این نوع چوب، تخته نیمه فشرده بر پایه چوب است و معمولاً از چوب درخت کاج حاصل می شود. چوب MDF سطح صاف و یکنواختی دارد و به راحتی توسط اتصالات مخصوص و حتی چسب به صفحات مختلف، متصل می شود. چوب MDF بیشترین مقاومت را در برابر رطوبت دارد و مناسب ترین گزینه برای تولید تخت خواب چوبی اصفهان است. 


2. نئوپان از ارزان ترین چوب ها برای تولید تخت خواب

نئوپان از دیگر صفحات چوبی است که برای ساخت تخت خواب چوبی مورد استفاده قرار می گیرد. صفحات نئوپان از به هم فشردن چوب ها در دما، فشار و حرارت مشخص حاصل می شوند و در نهایت توسط مواد شیمیایی مختلف مقاوم سازی شده و توسط رنگ های و رزین، به طرح و رنگ دلخواه مشتری در می آیند. تخت خواب هایی که با چوب نئوپان تولید می شوند، سبک، مناسب و ارزان قیمت هستند، اما استحکام، دوام و ماندگاری بسیار کمتری نسبت به ام دی اف دارند؛ به همین دلیل امروزه کمتر در تولید تخت خواب چوبی اصفهان مورد استفاده قرار می گیرند. 


3. ملامینه؛ جدیدترین نوع چوب برای ساخت انواع تخت خواب

ورق ملامینه از خرده های چوبی که با چسب مخصوص به هم آمیخته شده اند، به وجود می آید و به عنوان یک متریال جدید در تولید تخت خواب مورد استفاده قرار می گیرند. در حقیقت ملامینه روکشی است که روی MDF یا نئوپان کشیده می‌ شود؛ بنابراین در زمان خرید باید به این مورد توجه داشته باشید. 

پارچه رویه‌ی صندلی ناهارخوری را بر چه اساسی انتخاب کنیم؟

موقع سفارش صندلی ناهارخوری باید به جنس پارچه رویه آن توجه داشته باشید. صندلی ناهارخوری اصفهان از پارچه هایی با جنس های متنوع ساخته می شود. صندلی های ناهارخوری با روکش چرم طبیعی و مصنوعی، راحت تر نگهداری می شوند. از خرید پارچه های چندلایه اِجتناب کنید که سریع پرز می گیرند. صندلی ناهارخوری اصفهان با روکش مخمل، خیلی زود آسیب می بیند و زیبایی خود را از دست می دهد.

 بهترین گزینه، انتخاب صندلی های ساخته شده با پارچه هایی از قبیل پلی استر و ریون است. انتخاب روکش پارچه ای صندلی ناهارخوری به فاکتورهایی از قبیل مدل میز، دکوراسیون محیط، سلیقه و سبک خودتان بستگی دارد. پارچه های کتان و پلی استر دارای مقاومت بیشتر و تنوع زیاد در طرح و رنگ هستند. بنابراین، انتخاب صندلی های ناهارخوری با پارچه هایی از جنس پلی استر و کتان بهترین انتخاب برای کسانی است که به دنبال طرح های متنوع و خاص می گردند. 

نحوه اندازه گیری میز اداری

محیط دفتر خود را اندازه گیری کنید تا متوجه شوید که میز با چه ابعادی در آن فضا می تواند قرار بگیرد. هنگام اندازه گیری متراژ منطقه ای که می خواهید میز خود را در آن قرار دهید، حداقل 50 تا 100 سانتی متر، فضای اطراف آن را در نظر بگیرید.  

نحوه اندازه گیری فضای اتاق برای خرید میز اداری بسیار مهم است. باید مطمئن شوید که هنگام باز و بسته کردن درب اتاق، درب به میز برخورد نمی کند. شرکت های مختلف در حوزه کاری متفاوت، هر کدام یک برند معتبر محسوب می شوند، پس به خرید مبلمان اداری با کیفیت در ابعاد و اندازه های متنوع نیاز دارند. به عنوان مدیر یک شرکت باید به دنبال میزهایی باشید که در برابر پارگی، ساییدگی و ترک خوردگی مقاومت خوبی دارند. میزهایی را بخرید که شامل کشوهای مختلف، کمد و بخش بایگانی باشد. 

برای یک منشی ساده در شرکت، نیاز نیست میز U یا L شکل بخرید. یک میز تحریر کوچک با فضای کافی برای رایانه کفایت می کند. سرمایه گذاری خوبی را برای خرید میزهای اداری در اتاق کنفرانس اختصاص بدهید. این میزها برای برگزاری جلسات کاری شما هستند، پس به نوعی به حفظ پرستیژ شرکت شما کمک می کنند. برای خرید میز اداری در اصفهان اینجا کلیک کنید.